Aankondiging 'De Huiskamer van Utrecht' op 2 en 3 februari 2013



Op 2 & 3 februari vindt in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht voor het eerst 'De Huiskamer van Utrecht'  plaats. Er komt een grote huiskamer met vertier en vermaak, een aantal kleine huiskamers en een heleboel marktkramen waar o.a. handgemaakte spullen worden verkocht. Een gedeelte van de marktkramen wordt gevuld door 'De Zelfgemaakte Markt' en door de 'Utrechtse Fabriek'.

Meer info vind je op de website van De Huiskamer van Utrecht 


2 opmerkingen:

  1. hoi beste mensen de www.zelfgemaaktemarkt.nl werktniet, je krijgt een foutmelding
    graag zou ik me inschrijven voor de editie 2013
    2-3 februari
    ik heb een wolviltatelier en maak al 10 jaar kwalitatieve vilten spulletjes
    van broche tot hoed tot kleding
    mijn dochter woont in zeist en ik ken utrecht vrij goed
    wij hebben een btw nr 0435.400.831
    kan ik er nog bij?
    carinabryssinck@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carina,

    Bij mij werkt de link wel (het duurt wel even). Wat betreft de aanmelding: dat kan niet via dit blog, omdat ik hier alleen een overzicht geef van alle markten. Ik heb dus niets met de organisatie te maken. Je zou kunnen informeren bij de Zelfgemaakte Markt. Het mailadres is: hoi@zelfgemaaktemarkt.nl. Of bij de Utrechtse Fabriek via esther@mokka.nl
    Wie weet is er nog een plaatsje vrij. Succes!

    groeten, Roos

    BeantwoordenVerwijderen